</> Adauga widgetul de calcul in site-ul tau

Proiect de ordin: documentele pentru subventionarea somajului tehnic dispus ca urmare a decretarii starii de asediu sau starii de urgenta

Proiect de ordin: documentele pentru subventionarea somajului tehnic dispus ca urmare a decretarii starii de asediu sau starii de urgenta

Pe site-ul oficial al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale a fost publicat Proiectul de Ordin pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. 531 alin. (12) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

Prin acest act normativ se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatia prevazuta la art. 53^1 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, reglementate la art. 531 alin. (12) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Conform art 53^1 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, in cazul suspendarii temporare a activitatii si/sau a reducerii acesteia ca urmare a decretarii starii de asediu sau starii de urgenta potrivit art. 93 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata, salariatii afectati de activitatea redusa sau intrerupta, care au contractul individual de munca suspendat, beneficiaza de o indemnizatie platita din bugetul asigurarilor pentru somaj, in cuantum de 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurarilor sociale de stat in vigoare, pe toata durata mentinerii starii de asediu sau starii de urgenta, dupa caz.

In vederea acordarii sumelor necesare platii indemnizatiei, angajatorii depun, prin posta electronica, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, precum si a municipiului Bucuresti, in raza carora isi au sediul social, o cerere semnata si datata de reprezentantul legal, insotita de o declaratie pe propria raspundere si de lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de aceasta indemnizatie, asumata de reprezentantul legal al angajatorului, conform modelului aprobat prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale.

Cele trei modele pot fi consultate aici:

Propunerile, sugestiile si opiniile cu privire la acest proiect de act normativ, pot fi transmise la adresa de e-mail:dezbateri@mmuncii.gov.ro, in termen de 10 zile calendaristice de la data publicarii pe site, respectiv 22.02.2021 - 03.03.2021.

www.calculatorvenituri.ro este un produs marca Romanian Software ce are la baza un calculator de salarii, aplicatie software ce a fost dezvoltata si este in permanenta actualizata pentru a putea face oricand calcule avansate de la salariul brut la salariul net. Aplicatia mobila calculatorvenituri.ro poate fi de asemenea descarcata gratuit de pe platformele Google Play si Apple Store. Romanian Software este unul dintre principalii furnizori de solutii software in domeniul resurselor umane din Romania.
Pe langa calculatorvenituri.ro, compania a dezvoltat si platforma colorful.hr, o platforma de management al capitalului uman (human capital management) care ajuta la cresterea productivitatii departamentelor de resurse umane si reducerea muncii repetitive prin automatizarea si optimizarea proceselor de salarizare si administrare de personal. Platforma este folosita in prezent de peste 600 de clienti din toate industriile. Pe langa serviciile software compania ofera si servicii de externalizare de salarizare si administrare de personal, recrutare si leasing de personal.

Consimtamant Cookie: Acest website foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor pentru a furniza vizitatorilor o experienta imbunatatita de navigare si servicii adaptate interesului fiecaruia. Afla mai mult Sunt de acord
Inchide