</> Adauga widgetul de calcul in site-ul tau

Au fost modificate documentele pe care angajatorii le depun pentru subventionarea somajului tehnic la agentiile pentru ocuparea fortei de munca

Au fost modificate documentele pe care angajatorii le depun pentru subventionarea somajului tehnic la agentiile pentru ocuparea fortei de munca

In Monitorul Oficial a fost publicat Ordinul nr. 1600/2020 privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, in vigoare de la 13 noiembrie 2020.

In vederea acordarii sumelor necesare platii indemnizatiei de somaj tehnic, angajatorii depun, prin posta electronica, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, precum si a municipiului Bucuresti, in raza carora isi au sediul social, o cerere semnata si datata de reprezentantul legal insotita de o declaratie pe propria raspundere si de lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de aceasta indemnizatie, asumata de reprezentantul legal al angajatorului, conform modelului care va fi aprobat prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale si publicat ulterior in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din Ordinul 1600/2020

Astfel, cererea pe care angajatorii o depun la Agentiile pentru Ocuparea Fortei de Munca este urmatoarea:

Declaratia pe propria raspundere si Lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie, carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii sunt urmatoarele:



Tabelul cu activitatile restrictionate in conditiile Legii nr. 55/ poate fi descarcat aici:

Aceasta lista cuprinde activitatile restrictionare si perioadele in care se aplica/ s-a aplicat fiecare restrictie. In tabel se bifeaza casuta/casutele corespunzatoare activitatii/activitatilor restrictionate in conditiile Legii nr. 55/2020, se indica codul/codurile CAEN corespunzatoare activitatii/activitatilor restrictionate.

In ultimul rand al tabelului (*3 si * 4) angajatorii:

*3) completeaza activitatea restrictionata ca urmare a actelor normative emise de administratia publica centrala si/sau a hotararilor comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

*4) completeaza perioada pe care a fost instituita restrictia, conform actelor normative emise de administratia publica centrala si/sau hotararilor comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

Sursa foto:unsplash.com

www.calculatorvenituri.ro este un produs marca Romanian Software ce are la baza un calculator de salarii, aplicatie software ce a fost dezvoltata si este in permanenta actualizata pentru a putea face oricand calcule avansate de la salariul brut la salariul net. Aplicatia mobila calculatorvenituri.ro poate fi de asemenea descarcata gratuit de pe platformele Google Play si Apple Store. Romanian Software este unul dintre principalii furnizori de solutii software in domeniul resurselor umane din Romania.
Pe langa calculatorvenituri.ro, compania a dezvoltat si platforma colorful.hr, o platforma de management al capitalului uman (human capital management) care ajuta la cresterea productivitatii departamentelor de resurse umane si reducerea muncii repetitive prin automatizarea si optimizarea proceselor de salarizare si administrare de personal. Platforma este folosita in prezent de peste 600 de clienti din toate industriile. Pe langa serviciile software compania ofera si servicii de externalizare de salarizare si administrare de personal, recrutare si leasing de personal.

Consimtamant Cookie: Acest website foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor pentru a furniza vizitatorilor o experienta imbunatatita de navigare si servicii adaptate interesului fiecaruia. Afla mai mult Sunt de acord
Inchide