</> Adauga widgetul de calcul in site-ul tau

Angajatorii care au fost nevoiti sa inchida activitatile ca urmare a hotararilor judetene pot suspenda contractele angajatilor prin noile documente

by Alina Chirila , 13 oct 2020
Angajatorii care au fost nevoiti sa inchida activitatile ca urmare a hotararilor judetene pot suspenda contractele angajatilor prin noile documente

In Monitorul Oficial a fost publicat Ordinul nr. 1468/2020 privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala.

Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor pe care angajatorii le depun in vederea acordarii sumelor necesare platii indemnizatiei de somaj tehnic conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din ordin.

Astfel, documentele pe care angajtorii le depun in vederea acordarii sumelor necesare platii indemnizatiei de somaj tehnic, si anume: cererea semnata si datata de reprezentantul legal insotita de o declaratie pe propria raspundere si de lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de aceasta indemnizatie, asumata de reprezentantul legal al angajatorului, sunt urmatoarele:



In functie de temeiul in baza caruia angajatorii solicita suma necesara platii indemnizatiei de somaj tehnic, vor depune, alaturi de cerere:

- lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 3);

si

- fie o declaratie pe propria raspundere privind reducerea sau intreruperea temporara a activitatii total sau partial ca urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta/starii de alerta (anexa nr. 1 la cerere), dupa caz;

- fie o declaratie pe propria raspundere privind restrictionarea/inchiderea activitatii ca urmare a hotararii Comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta (anexa nr. 2 la cerere), dupa caz;

si, dupa caz,

-tabelul cu activitatile restrictionate potrivit Hotararii Guvernului 394/2020 privind declararea starii de alerta si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernuluinr. 476/2020privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernuluinr. 553/2020privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 17 iulie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernuluinr. 668/2020privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 16 august 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernuluinr. 782/2020privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 15 septembrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 (anexa nr. 4)

sau

- copia Hotararii Comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, dupa caz.

Angajatorii vor putea depune documentele prin platforma aici.gov.ro.

Sursa foto: unsplash.com

www.calculatorvenituri.ro este un produs marca Romanian Software ce are la baza un calculator de salarii, aplicatie software ce a fost dezvoltata si este in permanenta actualizata pentru a putea face oricand calcule avansate de la salariul brut la salariul net. Aplicatia mobila calculatorvenituri.ro poate fi de asemenea descarcata gratuit de pe platformele Google Play si Apple Store. Romanian Software este unul dintre principalii furnizori de solutii software in domeniul resurselor umane din Romania.
Pe langa calculatorvenituri.ro, compania a dezvoltat si platforma colorful.hr, o platforma de management al capitalului uman (human capital management) care ajuta la cresterea productivitatii departamentelor de resurse umane si reducerea muncii repetitive prin automatizarea si optimizarea proceselor de salarizare si administrare de personal. Platforma este folosita in prezent de peste 600 de clienti din toate industriile. Pe langa serviciile software compania ofera si servicii de externalizare de salarizare si administrare de personal, recrutare si leasing de personal.

Consimtamant Cookie: Acest website foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor pentru a furniza vizitatorilor o experienta imbunatatita de navigare si servicii adaptate interesului fiecaruia. Afla mai mult Sunt de acord
Inchide